Wkład działu finansów do procesu segmentacji klientów

  • Data: 29/09/2016r
  • Analiza i kontrola finansowa
eBookwkład działu finansów

Dowiedz się od strony praktycznej, na czym pomaga segmentacja klientów oraz jakie dane z działu finansów są istotne w tym procesie. Segmentacja klientów może kojarzyć się z czynnością typowo marketingową lub leżącą w kompetencjach działu sprzedaży. Bardzo często tak jest. Jeśli jednak włączymy do tego procesu dział finansów i uwzględnimy finansowy punkt widzenia, wówczas segmentacja taka będzie pełniejsza i bardziej wartościowa.

  • Pobrano: 94937 razy

Opis

Z pewnością dzięki segmentacji lepiej poznamy naszych klientów. Będziemy wiedzieli, czego oczekują i na co my możemy liczyć z ich strony. Przykładowo dowiemy się, jakie kanały dystrybucji wykorzystują, jak ważny jest dla nich nasz produkt, jakimi siłami sprzedaży dysponują itp.

Po przeczytaniu e-booka zdobędziesz wiedzę:

  • jaką rolę ma segmentacja klientów,
  • jakie miejsce zajmuje dział finansów w tym procesie,
  • skąd pozyskać dokumenty finansowe,
  • jakie są kryteria segmentacji klientów,
  • jakie wskaźniki uwzględnić podczas segmentacji klientów,
  • jak prawidłowo dokonać agregacji danych.

Pobierz e-book "Wkład działu finansów do procesu segmentacji klientów" i skorzystaj z wiedzy eksperta, by zyskać nowe kompetencje zawodowe, które doceni kadra zarządzająca oraz współpracownicy.

Rok wydania: 2016

Liczba stron: 14

Materiały na podobny temat

  • Video
  • eKursy
  • eBooki
  • Prezentacje szkoleniowe

Materiały na podobny temat

  • Video
  • eKursy
  • eBooki
  • Prezentacje szkoleniowe

Materiały na podobny temat

  • Video
  • eKursy
  • eBooki
  • Prezentacje szkoleniowe
wiper-pixel