Pełnomocnictwo podatkowe – nowe zasady i formularze 2016 r.
Zdobędziesz wiedzę z jakiego formularza należy korzystać ustanawiając pełnomocnictwo oraz jak prawidłowo wypełnić ten dokument. Jeśli przedsiębiorca chce upoważnić pracownika biura rachunkowego posiadającego własny podpis elektroniczny, weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, do wysyłania w imieniu podatnika e-deklaracji, musi to zostać zgłoszone fiskusowi.
Podatnik, który chce upoważnić pracownika biura rachunkowego posiadającego własny podpis elektroniczny, weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, do wysyłania w jego imieniu e-deklaracji, musi to zostać zgłoszone fiskusowi. Należy zrobić to za pomocą odpowiedniego formularza, który stanowi podstawę zamieszczenia danych pełnomocnika w systemie e-Deklaracje. Formularz składa się w urzędzie skarbowym właściwym w sprawach ewidencji podatników i płatników.
Z tego e-booka dowiesz się:
w jaki sposób ustanawić pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, Który druk służy do odwołania pełnomocnictwa, jakie zmiany odnośnie pełnomocnictwa obowiązują od 1 stycznia 2016 r.
Skorzystaj z wyjątkowej szansy i pobierz e-book „Pełnomocnictwo podatkowe – nowe zasady i formularze 2016 r.”, który zawiera wzór wypełnienia formularza: Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.